Communiceren is leren!

Nieuwsgierigheid is je grootste geschenk



Communicatie cursussen 

Wil jij jouw klantenservice een nieuwe boost geven?

 Wil je de ultieme klantbeleving creëren?

Laat ons je helpen. 

Door onze ruime ervaring met het trainen en coachen van collega's helpen we graag om uw klanttevredenheid verder uit te bouwen.

Kpi's zijn voor ons een bekend fenomeen en het reilen en zeilen op een gemiddeld klantcontactcentrum kent geen geheimen voor ons.

Wij verzorgen ook inwerktrajecten voor nieuwe collega's. (Warm welkom)   

We zien op het moment dat er met veel moeite mensen worden geworven. De krapte op de arbeidsmarkt valt niet mee.  Maar door een te intensief inwerktraject haken er toch de nodige kandidaten vroegtijdig af. 

Laat ons helpen: we geven de kandidaten een warm welkom en leren ze alle basisvaardigheden, zodat ze snel aan het werk kunnen. 


Voordelen hiervan:

Wij zijn een neutraal aanspreekpunt voor de kandidaat. We kunnen snel met de opdrachtgever schakelen en dit kan vroegtijdige uitval soms voorkomen;

Wij kijken vanuit onze rol als trainer naar het bestaande inwerktraject en denken daar graag in mee;

We zorgen dat de basisvaardigheden van een afdeling duidelijk in kaart zijn gebracht en zorgen dat deze binnen de afgesproken periode door de nieuwe kandidaten beheerst worden.;

Indien gewenst, geven we de kernwaardes van een bedrijf mee en zorgen voor een herkenbare uitstraling;

Uiteraard geven we ook onze communicatietraining, waardoor de nieuwe kandidaat de juiste tools en skills heeft om elk gesprek op juiste wijze af te handelen; 



Voor banken en verzekeraars kunnen we de collega's ook al vast op weg helpen met het uitleggen van de wet en regelgeving en bijvoorbeeld het nut van de Cdd's. Verder kunnen wij in samenspraak met de afdeling security een fraudetraining verzorgen. Onze trainer is in het bezit van Wft's basis, consumptief, vermogen en hypotheken. 

Benieuwd wat wij voor uw bedrijf kunnen betekenen? Neem contact met ons op via onderstaand contactformulier.